Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anonu

15-06-2010 kl. 15:12

Set af 1131

Jeg gør mig absolut ingen forestillinger

om at det bliver nemt...

Heldigvis har jeg ikke i mine 3 forudgående fuldførte graviditeter haft særlige symptomer - før jeg kunne mærke liv, maven voksede osv... Har læst at lider man af kvalme osv vil det fortsætte et stykke tid :(

Hvis jeg kan komme til hurtigt er jeg ca lige så langt henne som jeg var ved en SA for 3 år siden - og dengang var eneste "symptom" blødningen. Det betyder, at jeg har en idé om hvordan en medicinsk abort vil være og nok vælger den fra - for at skulle de ting igennem igen, det orker jeg ikke når jeg nu kan slippe "billigere" rent fysisk.

Det ER en uigenkaldelig beslutning - uanset hvad man vælger. Og det er en beslutning man ikke lige kan bruge en måned på at tage - det vil jeg i hvert tilfælde ikke. For mig vil abort efter 8-9 uger være helt udelukket.

Jeg føler med dig - og synes du skulle snakke med din læge og høre om du kan få en henvisning til en psykolog. Jeg tror på at det kan blive lettere at bære, hvis du får det bearbejdet ordentligt og med hjælp. Hvis jeg bliver meget ked af det bagefter, så vil jeg finde en psykolog at snakke med, så jeg kan få det "sat på plads" Tror ikke det er sundt at gå med den slags selv.

Knus

Dette er et svar til Kære Ano

af Selv været der (15-06-2010 kl. 13:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook