Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Også annonu

17-06-2010 kl. 21:09

Set af 1306

Min historie

Jeg har fulgt dit første indlæg og har villet svare dig da din situation minder lidt om min.
Jeg føler med dig og det valg som du skal træffe, det e rumenskeligt hårdt og jeg stod der selv for nogle måndeder siden. Meget uplanlagt blev jeg gravid, vi har 3 børn i forvejen i alle aldre og vi er "oldgamle":-) begge to. Jeg græd rigtig meget, var hos lægen og blev undersøgt, hvor hun mente at jeg kun var højst 7 uger henne. Jeg bad om en henvisning til abort, en medicinsk ligesom dig. På hospitalet var de utroligt søde, især sygeplejersken vil jeg aldrig glemme, hendes omsorg var utrolig. Jeg blev undersøgt og rutinemæssigt scannet (skærmen var vendt væk fra os), meget mærkeligt. Pludselig kan jeg se, at lægen stivner, det viser sig, at jeg er godt 10 uger henne, kæmpe chok mildest talt. Jeg syntes også selv, at jeg fysisk var meget påvirket af graviditeten og her var så forklaringen. Og så blev det pludselig til at det skulle være en klinisk ugen efter (før var der ikke tid) og det ville betyde abort i godt 11 uge. Min mand og jeg behøvede knap tale sammen for vi vidste begge, at det ville vi ikke kunne gennemføre. Vores nr. 2 blev eks. nakkefoldsscannet i 11 uge så vi vidste godt hvor stort fostret var på det tidspunkt.
fortsættes...

Dette er et svar til Så har jeg været hos lægen...

af anonu (17-06-2010 kl. 11:23)

Svar til dette indlæg

2..... Også annonu 17-06-10
kl. 21:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook