Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Også annonu

17-06-2010 kl. 21:40

Set af 1301

2.....

Umiddelbart efter skulle vi tale med lægen v/ hendes skrivebord, hun holder så scanningsbilledet op i et splitsekund med bagsiden mod os, men jeg kan se igennem det, og så krop og hoved. Og jeg tænkte, det her er mit barn og det bliver "gemt væk" som noget forbudt og forkert, det kunne jeg slet ikke forlige mig med. Det var som om vores kommende barn tog valget for os, klamrende sig til livet og "råbte" behold mig:-).
Sygeplejersken tog os dernæst med ind i et andet rum og gav os vand og satte sig ned og talte med os, jeg vil aldrig glemme hende, og jeg vil navnlig ikke glemme hendes reaktion da hun godt kunne fornemme at vi ville ombestemme os selvom vi aftalte at reservere aborttiden ugen efter, hun havde tårer i øjnene og var meget rørt. Da vi kom hjem fra hospitalet ringede vi og aflyste tiden.
Jeg har efterfølgende fået foretaget biopsi og div. rutinescanninger og ved at alt er vel. I forløbet fik jeg anonym rådgivning hos www.hvadnu.dk min rådgiver hedder Helle T. og hun har været guld værd, hun svarer meget hurtigt og har været en god støtte for mig, måske du kan bruge hende?
Når jeg skriver til dig er det IKKE for at tale dig fra en abort men måske du kan bruge min historie til noget. Den dag idag er jeg stadig i tvivl om hvorvidt jeg ville have kunne spise den abortpille hvis jeg kun havde været 7 uger henne, mern det finder jeg gudskelov ikke ud af nu.
Varme tanker fra mig til dig

Dette er et svar til Min historie

af Også annonu (17-06-2010 kl. 21:09)

Svar til dette indlæg

det gik lige omvendt her anonu 21-06-10
kl. 16:00

Tak for din historie... anonu 17-06-10
kl. 22:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook