Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

bareligemig

22-06-2010 kl. 22:54

Set af 362

manglende invitationer??

Det ligger ikke til mig at være skuffet. Det ligger ikke til mig at bære nogle former for nag.

Men hold kæft hvor er jeg bare pisse træt af at være så godhjertet, og invitere folk, eller bare ikke sige nej når de indfinder sig....

Jeg har ikke tal på hvor mange grill middage, alm. måltider/middage jeg efterhånden har kreeret til familie og venner... MEN når vi tæller den anden vej (altså hvor tit de har inviteret os, med ell. uden børn) kan det snildt tælles på een hånd!

Jeg elsker at have folk omkring mig, derfor falder det mig helt naturligt at sørge for dem. Men lige nu sidder jeg ærligt talt og er skuffet. Har talt med min mand om det, og han føler faktisk det samme.

for mig handler det om at være sammen. Men er rimeligt træt af det altid skal være her!

min mand siger vi skal sige, at nu inviterer vi ikke til noget igen før vi selv er inviteret...?!

Svar til dette indlæg

Hvis det handler om at være sammen... <:3)- 08-07-10
kl. 13:49

Kender det. Tina 01-07-10
kl. 11:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook