Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

08-07-2010 kl. 13:49

Set af 180

Hvis det handler om at være sammen...

... Så er det vel lige meget hvor det er?
Jeg kender ikke årsagen til at jeres venner ikke inviteret, men der kan jo være mange grunde. Har I prøvet at tale med dem om det?
Vi har 6 børn og jeg ved at flere af mine veninder reelt ikke har plads til at få os på besøg. men det gør ikke noget, for så ses vi bare her og det er helt fint. Det handler jo om at være sammen.
Mine børn er mellem 2 og 14 år, hvilket også kan gøre det lidt vanskeligt når vi alle er afsted, for er det venner med børn på alder med vores yngste, så er der ofte INTET at lave for de ældste og er vi afsted hos venner med børn på aller med de ældste, så er hjemme ofte slet ikke indrettet til mindre børn!
Så hånden på hjertet, så foretrækker jeg ofte at vi ses her hjemme, for der har ungerne deres værelser og deres ting.

Prøv at mærk efter i dig selv HVORFOR det betyder så meget for dig at blive inviteret af jeres venner og prøv at se den anden vej fra, om der kan være en logisk grund til at de ikke inviterer jer.
De siger jo ja til jeres invitationer og kommer uanmeldt, så det er jo ikke fordi de ikke gider jer, men der kan være andre grunde, som de måske ikke har haft mod på at fortælle jer.

Hvis I ignorerer dem, så opnår i måske at miste nogle gode venner og det er vel ikke det i vil?

Knus Anne.

Dette er et svar til manglende invitationer??

af bareligemig (22-06-2010 kl. 22:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook