Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

EndnuAno

16-07-2010 kl. 12:14

Set af 343

Hvordan glemmer man den eneste anden?

Jeg lever sammen med min mand og vores to unger på 2,6 og 5 mdr... Jeg har mødt en anden, og har de seneste uger været klar til at tager ungerne under armen og flytte for at kunne udforske livet som enlig med denne her flirt ved siden af...

Men - samtidig har jeg ikke lyst til at sige farvel til dette liv. Jeg elsker ikke min mand - men jeg elsker vores liv sammen, at se ham sammen med børnene og være en del af det meget smukke vi sammen har skabt. Som mor er jeg meget, meget lykkelig. Han er i den sammenhæng fantastisk og ja - en af de gode og meget, meget sjældne. Jeg har meddelt ham at jeg ikke længere elsker ham, og at jeg har en anden i tankerne. Det gør ondt på os begge - jeg ville virkelig ønske jeg kunne se min mand i dette lys...?!

Som kvinde er jeg ikke lykkelig, og jeg tvivler på at jeg kan blive det. Jeg visualiserer situationer og sætter min mand ind; ting vi kunne gøre sammen for at finde gnisten. Men jeg kan ikke engang tænke, at det kunne være rart at gøre sammen med ham...

Så er der ham fyren jeg har mødt - vi er så meget på bølgelængde. Ingen tvivl om at vi kunne være fantastiske sammen og komplimentere hinanden perfekt. Jeg savner ham og får det skidt af at tænke for meget på ham. Jeg er god til at fortrænge ting, men jeg skal det næste år se ham 3 gange ugentligt, hvilket gør det stort set umuligt for mig at undgå ham. Jeg ville også være nødsaget til at cutte al social aktivitet fra. Jeg har kendt ham i 1,5 år, men først begyndt at se ham på denne måde/være sammen med ham den seneste måned.

Fortsættes

Svar til dette indlæg

2 EndnuAno 16-07-10
kl. 12:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook