Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

EndnuAno

16-07-2010 kl. 12:15

Set af 282

2

Min mand ved hvad der har foregået. Vi har et ret komplekst forhold hvad angår sex og flirt, så nej, jeg har ikke været ham fysisk utro på trods af kys og sex en enkelt gang - kun emmotionelt.

Jeg vil så gerne glemme ham, men jeg tror ikke jeg kan? Og hvis jeg så kunne - hvordan propper jeg min mand ind på den plads?

Vi har været ok til at skabe tid sammen, også mens vi har haft små børn... Men følelserne er væk. Jeg føler intet når han kysser mig, og ser ham klart mest som min bedste, bedste ven... Men han elsker mig inderligt, og jeg knuser ham og vores familie ved det her...

Tænker at det må veje mest at være en lykkelig mor og en ulykkelig kvinde end omvendt... Jeg ved godt at mine unger ikke kan fungere hvis jeg ikke gør det og det gør jeg ikke - men man MÅ kunne arbejde på det?!

... Og hvad gør jeg ved den del af mig, som ikke har lyst til at glemme den eneste anden?... Den del der skriger, at mig og ham sammen bare er SÅ rigtigt...?

Og undskyld - har skrevet så mange gange herinde på det sidste... Forstår godt hvis ingen gider svare... Er bare så fortvivlet over det her kæmpemæssige og altoverskyggende rod...

Dette er et svar til Hvordan glemmer man den eneste anden?

af EndnuAno (16-07-2010 kl. 12:14)

Svar til dette indlæg

Du er, hvor jeg var Jeanette 18-07-10
kl. 21:45

hmmm....:) ano 16-07-10
kl. 12:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook