Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ano

16-07-2010 kl. 12:40

Set af 271

hmmm....:)

Ved ikke helt om der er nogen der kan give dig de svar du leder efter. Du lyder som om du meget gerne vil være sammen med ham den anden. Du lyder også som om du romantiserer det I kunne have sammen. Og selvom romantik er frygteligt dejligt, så er det sjældent sådan det bliver i hverdagen.

Selvfølgeligt skal man have følelser for sin mand, men helt ærligt så lyder du altså til at du stadig har nogle følelser overfor din mand. Man behøver jo ikke at være dybt forelsket hele tiden. Og jeg tror ikke dine følelser for den anden mand giver dig plads til at føle romantik med din mand.

Har lyst til at sige til dig, at du må glemme alt om den anden. Når han er heeeelt ude af dit hovede og hverdag kan du så se hvor du står med din mand. Men det tror jeg ikke du er parat til. Din mand lyder jo til at være perfekt, hvis blot du kunne føle noget for ham igen på det romantiske/seksuelle plan.

Bare mit input, men det er selvfølgeligt dig der bedst ved hvor du står.

Dette er et svar til 2

af EndnuAno (16-07-2010 kl. 12:15)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook