Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Jeanette

20-07-2010 kl. 21:21

Set af 337

Hmmm...

Jeg syntes måske du er lidt selvmodsigende, og det virker også som om du prøver at finde undskyldninger for IKKE at blive separeret?
Hvis du har sørget helt alene for alle 3 børn hele ferien + din mand, så har du reelt været alene med 4 stk, og til hverdag vil det kun være 3 (altså kun børnene, hvis I bliver skilt). En anden mulighed er jo at I deler børnene 7/7, så har du luft hver anden uge til at lade batterierne op.
Og det forhold der er mellem dine forældrer og din svigerfar kan da aldrig nogensinde have indflydelse på en evt seperation!!! Det er da FULDSTÆNDIG LIGEGYLDIGT hvad familie og venner mener. Det, det handler om er DIG (jer), og hvordan I kan forestille jer at leve.
Jeg kan godt læse, at du elsker din mand, og i virkeligheden vil du nok helst have, at han ændrer sig til en sød og rar mand, som det er fantastisk at leve sammen med. Det gør han ikke, det kan du lige så godt se i øjnene. Mit bedste bud er, at han har fundet en anden eller han i hvert fald ikke vil dig mere.
Du er ikke ret gammel, lad mere med at spilde dit liv på en mand, der behandler dig så dårligt, du er allerede ved at miste din selvrespekt og dit selvværd...

Dette er et svar til Skriver endnu engang... :-( (2)

af Anonym (20-07-2010 kl. 19:03)

Svar til dette indlæg

man skal ikke dele børn på den måde Mette 31 21-07-10
kl. 12:10

præcis... Ditte Marie 20-07-10
kl. 21:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook