Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mette 31

21-07-2010 kl. 12:10

Set af 361

man skal ikke dele børn på den måde

børn har brug for en tryk base og det for de ikke hvis de skal rykkes op hver 7 dag fordi forældrene tænker på dem selv og ikke deres børn...
hvordan ville man selv ha det ??

Til indlægs starteren...

Du skal IKKE tænke på din familie og svigerfar, de er gamle nok til selv at styre om de stadig vil ha god kontakt med hinanden... og de har tros alt også 3 børnebørn tilsammen så de vil jo også være bundet sammen og ha lov at ses.
og fordi i evt skulle få nye kærester er det jo ikke noget i kan bestemme over...
men man kan jo sige at i ikke vil komme på besøg hvis eks svigerfar er der...
men igen så kan man også være menneskelig og lade eks svigerfar/mor lære ens nye kæreste at kende...

Min kæreste han kender mine eks svigerforældre (min datters farmor/farfar) og de syntes han er rigtig sød, og omvendt... deres hjem er også åbent for ham :-)
på onsdag skal mig og min datter besøge farmor og farfar...
og jeg er altså ligeglad med hvad min eks og hans kæreste siger til det...
jeg ved mine eks svigerforældre glæder sig til vi kommer :-) og syntes det er dejligt.
og hvis min eks har et problem med det kan han jo lade være med at dukke op, og hvis han ikke har er han velkommen :-)

og til det med din mand... find ud af om det virkelig er det du ønsker (at gå fra ham) hvis det er, så begyndt at find ud af hvad i gør med bolig osv osv... så du er forberedt...
og fortæl ham igen at du altså ikke ønsker i er sammen mere... måske find en dag børnene kan blive passet så de ikke skal være med på en lytter.

Knus Mette

Dette er et svar til Hmmm...

af Jeanette (20-07-2010 kl. 21:21)

Svar til dette indlæg

Av av av Giraffen 23-07-10
kl. 20:19

Jeg er 100% enig Jeanette 21-07-10
kl. 23:07

man skal ikke genarisere på den måde... Zzolla 21-07-10
kl. 13:16

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook