Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

26-07-2010 kl. 21:55

Set af 610

Mht smerterne...

så kom de i bølger hos mig - ligesom når jeg har mens smerter.

Jeg fik piller med hjem fra sygehuset til de første dage og fik ikke brug for dem. Efter de første dage kunne det klares med pinex.

Jeg har ikke taget smertestillende efter den første uge - og kun regelmæssigt de første 2 dage.

Jeg fik et medicin-skema med hjem (en oversigt over hvad der skal tages hvornår) og det holdt jeg mig til - og nåede kun en enkelt gang at mærke smerter. Så gør du det samme - så undgår du måske helt at mære andet til det end blødningen.

Krav til at få en medicinsk - ja, det svinger vist fra sted til sted. På Skejby hvor jeg fik min abort kan man også få en medicinsk efter 8./9. uge - men så skal man være på sygehuset den dag, man aborterer. Vil tro at det skyldes at blødningen er kraftigere jo længere henne man er.

Ikke alle steder tilbydes medicinsk hvis man er mere end 8-9 uger henne.

Prøv om du kan finde noget på sygehusets hjemmeside - eller hvis de har sendt noget materiale til dig? Jeg fik et par brochurer med i brevet med tiden.

Må indrømme at jeg ikke fandt undersøgelserne så ubehagelige - de, der undersøger har set mange før mig og så har jeg kun mødt søde sygeplejersker osv. At jeg så ikke er vild med GU - det skyldes mest af alt at de ofte bruger kolde instrumenter :-(

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til okay, tusind tak

af frederikke (26-07-2010 kl. 15:38)

Svar til dette indlæg

tusind tak frederikke 27-07-10
kl. 01:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook