Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

frederikke

26-07-2010 kl. 15:38

Set af 640

okay, tusind tak

er stadig bange, men ved osse at jeg ikke duer til alt det der med narkose og drop(hvis det er det man får), bare i det hele taget at være på et hospital, gør mig dårlig, har ikke nosser til det :-)

troede ikke man skulle igennem så mange ting, og må indrømme det skræmmer mig, der er ihvertfald ikke noget med at glemme p-pillen en dag eller to, eller uden kondom fremover, jeg er blevet meget skræmt.. og især fordi ens 'tissekone' bare er et privat sted og alt foregår jo via den, og det har jeg det bare skidt med, sys det er rædselsfuldt, alle de undersøgelser.

et spg. mere? hvor længe har man ondt, er det døgnets 24 timer, eller er det ligesom mens.smerter, engang imellem gør det rigtig ondt, hvor det andre gange ikke mærkes på samme måde? og står det på i flere dage, uger??? og hvad med om natten, får man noget at sove på, eller hvordan? ja undskyld jeg udspørger jer sådan, men er så nervøs.

tænk, nu får jeg den tanke om jeg overhovedet får lov at få en medicinsk, er kravene store?

knus

Dette er et svar til Ingen udskrabning + mindre risiko for

af LeAn (26-07-2010 kl. 12:15)

Svar til dette indlæg

Mht smerterne... LeAn 26-07-10
kl. 21:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook