Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anno

17-08-2010 kl. 16:54

Set af 357

Tanker om flere børn (2)

nogen, så synes jeg nogen gange familier med 4 børn har virket kaotiske med børn der alle fortjener opmærksomhed, taletid etc. fra forældrene. Jeg ved godt man vokser med opgaven når man står i den (det gjorde man jo da man stod i opgaven med at have tvillinger)
Hvad har I andre gjort jer af tanker om at få flere børn efter tvillingerne?
Dette lyder måske barsk, men kunne man love mig at der kun kom 1 baby, så var jeg på, jeg synes bare tanken om to børn mere virker uoverskuelig, rent økonomisk og praktisk. Kærlighed er der nok af og man vokser med opgaven men jeg er en kende skræmt ved tanken om tvillinger igen, og det er det der holder mig tilbage.
Hører gerne hvad I andre gør Jer af tanker om familieforøgelse.
Jeg synes bare at være 31 og ikke få flere børn, ja den tanke kan jeg ikke helt forlige mig med.
MVH Anno som ønsker at være annonym selvom der sikkert er flere der ved hvem jeg er.

Dette er et svar til Tanker om flere børn (1)

af Anno (17-08-2010 kl. 16:48)

Svar til dette indlæg

Vi har tre Hornbek 19-08-10
kl. 23:39

hmmm HV 17-08-10
kl. 21:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook