Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

HV

17-08-2010 kl. 21:34

Set af 298

hmmm

vi har lige været diskussionen igennem, da vi har været i fertilitetsbehandling og dermed snart har "for gamle" æg i fryseren.
Jeg troede i de første år, at jeg gerne ville have en mere, prøve at være gravid igen, føde igen osv. Vi har bedsteforældre tæt på, som hjælper os.
Men som tiden nærmede sig for den store beslutning og i takt med, at børnene bliver større og giver os mere frihed og voksentid, er tvivlen kommet.
Har en veninde, der har sagt, at man aldrig ville fortryde at få et ekstra barn, men at man måske kan fortryde, at man IKKE fik et...
På trods af det og en lille, bitte tvivl i mit sind har vi besluttet os for at stoppe her. Vi er blevet velsignet med to skønne og raske børn, som vi synes kan tage al vores tid og kræfter. Vi har ikke et ekstra børneværelse, har ikke lyst til at skifte til større bil, give afkald på ferier og ture til Legoland - tværtimod har vi masser af krudt til at give den gas på arbejde og til at tilbringe mere tid med vennerne. Vi vil også gerne passe på vores parforhold, så...
Hvad der er den rette beslutning for jer, kan kun I vide. Tal med din mand - giv tid til at tænke og føl efter. Her blev vi begge lettede, da beslutningen blev taget.
MVH
Heidi mor til to på tre

Dette er et svar til Tanker om flere børn (2)

af Anno (17-08-2010 kl. 16:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook