Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Kirser

25-08-2010 kl. 22:35

Set af 1438

Ja, nu turde jeg endelig...

...for det er egentlig først nu, at det begynder at gå helt op for mig. Man skulle ellers tro, at jeg efterhånden havde tjek på det ;o)

Men ja, jeg er gravid og venter iflg og md scanning en sund og rask lillesøster med termin 6. januar 2011. Vi har brugt mange uger på at være sådan halvt i chok, for jeg tog p-piller, og vi skulle ikke have flere børn.....det har været en skrækkelig og turbulent tid!

David forstår heldigvis ikke noget om den voksende mave, og Simon er ret ligeglad. Karen synes det er super fantastisk og råber til alle, at hendes mor har en baby i maven, og at efter jul skal babyen ud af mors tissekone! William er behersket begejstret. Han synes det er sejt, at vi kommer til at være 8 i familien men hvad nu hvis hun dør, inden hun kommer ud. Suk. Det gør ondt at se ham have det svært og ikke turde tro på det. Jeg går flere gange om dagen i panik ved tanken om, at jeg måske til januar skal stå med en nyfødt og have kabalen til at gå op og nå at give alle mine børn det, de har brug for og resten af tiden holder jeg vejret og håber, at hun klarer den. Vi er denne gang tilknyttet Herlev, og de virker vældig søde og forstående, så vi får ekstra scanninger, og vi har fået frit valg fra uge 38 mht igangsættelse.

Puha...tænkt at vi skal igennem det her igen....

Kirser - mor til William (aug.04) Silas (dødfødt feb.06) Simon og Karen (jan.07) David (nov.08) og 20+6

Dette er et svar til kirser?

af migog4 (25-08-2010 kl. 19:04)

Svar til dette indlæg

TILLYKKE Kirser:o) ChrisBi 26-08-10
kl. 12:06

lille tillykke... eller STORT migog4 26-08-10
kl. 11:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook