Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Æseldyr

30-08-2010 kl. 01:11

Set af 485

Det er kompliceret 2.

Desuden tager den yngste hurtigt beskik af den stores konflikt med kæresten - den ældste forlanger ofte at få sin far i disse situationer, det smitter af på den lille.
Jeg er træt af at føle mig som en lus mellem neglene på mine børn og min kæreste. Han bliver irriteret på mig fordi jeg ikke vil tingene på hans måde og fordi jeg er for "blød" - børnene vil naturligt nok hellere deres far i de situationer, men jeg ved de også holder af min kæreste. Sagen er bare at jeg ikke ved om jeg holder alt dette ud i længden - og det måske er derfor jeg har tanker der kredser meget i retningen af min eks. Jeg ved han også ønsker at vi igen kunne være en familie, men er det det rigtige at gøre?
Jeg ved godt I ikke kan fortælle mig hvad der vil være rigtigt/forkert, men havde bare brug for at få det ud. Det næste der nager er, hvis jeg vælger eks-manden, at jeg kommer til at føle skyld i forhold til min kæreste, som har"ofret" sig (af egen vilje godt nok, men alligevel) og er flyttet til mig, så vi kunne være nær mine børn og deres institution/dagpleje.
Desuden tænker jeg meget over den måde hvorpå min eksmand og jeg deler børnene 7/7 - jeg ville selv føle mig rodløs på denne måde - og ved vi begge har handlet "egostisk" på det punkt, da ingen af os vil "opgive" dem for noget!
Øv, jeg synes bare det er en redelighed uden lige.

//Æseldyr

Dette er et svar til Det er kompliceret.

af Æseldyr (30-08-2010 kl. 00:59)

Svar til dette indlæg

Lyt til dig selv! Sommerfnis 02-09-10
kl. 18:04

jeg ville hive kæresten ud Drukmaasen1983 30-08-10
kl. 09:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook