Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Tanja

02-09-2010 kl. 11:17

Set af 709

skal/ skal ikke

jeg har sådan en lyst til at få nr 4, syntes ligesom der mangler den sidste brik i vores familie, men kan mærke at alderen betyder noget for mig nu.De andre gange har jeg været fløjtene ligeglad, og har intet hørt fra andre af negative kommentare.
Men hvis jeg bliver gravid, så vil jeg være 44 når jeg føder, er det ikke lidt for gammelt?
Det skal siges, at jeg er i fin form, folk skyder mig til 37/38, det er nok mere mig selv som har kvaler ved det.. ved at det er sidste udkald, så skal det være, så er det nu..
ved godt at i ikke kan beslutte det for mig, vil bare gerne høre andres tanker..
Det skal siges at vi har råd og overskud.
Jeg går imod min ægløsning i disse dage,og jeg har besluttet, at skal det være, så er det denne mdn ellers ikke..
er 43 en tand for gammelt?
manden er 48, men er ligeså ungdommelig som mig. 3 mindre børn på 6,3 og 1½ år.

Svar til dette indlæg

43 år og venter nr 4 :0) ældremor 04-09-10
kl. 22:58

Mine tanker om alder Nr.4 :-) 03-09-10
kl. 18:01

min bekymring ville mere gå på om morigen 03-09-10
kl. 12:31

Stiller det altid op som følger Zharina 02-09-10
kl. 12:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook