Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

morigen

03-09-2010 kl. 12:31

Set af 552

min bekymring ville mere gå på om

der var overskud nok, når I i forvejen har 3 førskole børn. Men du siger jo at I har overskuddet.
Gammel? Ja, det er du vel, men om du er for gammel, vil naturen jo vise :)
Jeg har selv været sent ude. Jeg er 43 og har to børn på 4 år og knap 1 år. Det er nok slut for mit vedkommende nu, men skulle jeg mod forventning blive gravid, ville jeg være lykkelig for at få et 3. barn. Så fra min side ville du ikke få nogle negative kommentarer eller tanker :)
Der skal da sikkert nok være nogle, der lige ville kigge en ekstra gang, men hvorfor gå så meget op i det? Det kan jo være fløjtende ligegyldigt hvad andre mener.

Jeg kunne som sagt godt drømme om at få et tredje barn. Men min bekymring går på overskuddet. Med to børn er man ligesom én om hver, men hvis der så kommer en mere, hvordan kan man så lige give hvert barn den opmærksomhed det fortjener?... Nå, det var et sidespring.

Dette er et svar til skal/ skal ikke

af Tanja (02-09-2010 kl. 11:17)

Svar til dette indlæg

Når skolestart er en realitet Røde 03-09-10
kl. 17:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook