Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Curtiz

27-09-2010 kl. 10:03

Set af 1948

Et råd herfra.

Hejsa.

Jeg er meget enig med Ninna - jeg har selv oplevet det forfærdelige at miste min datter i uge 39, for 7 uger siden, så ja, det er stadig meget tæt på.

Jeg synes det værste er at blive "overset", ikke fordi jeg skal "dyrke" min sorg og situation, men det betyder bare så meget at folk anerkender det der er sket i stedet for at gemme sig eller lade som ingenting.
Jeg har ikke så meget med mine naboer at gøre, vi er nok også bare på en "hilser" som du beskriver du er med dine. Og jeg ville da blive utroligt glad hvis jeg hørte fra mine naboer i denne situation.
Det kan godt være de har frabedt sig opmærksomhed, og det gør sikkert helt vildt ondt på dem at blive mindet om det der er sket, men hver gang man taler om det eller bliver konfronteret med det, bliver det en lille bitte smule nemmere, selvom det gør ondt.

Hvis jeg var dig ville jeg kondolere, sende blomster som foreslået, eller andet der gør at de ved du ved det, og at du tænker på dem - jeg kan ikke forestille mig andet end at det vil varme lidt hos dem.

Kram herfra.

Dette er et svar til Et egoistisk ønske om at kondolere?

af naboen (26-09-2010 kl. 21:36)

Svar til dette indlæg

Kære begge to... naboen 28-09-10
kl. 09:38

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook