Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

naboen

26-09-2010 kl. 21:36

Set af 2191

Et egoistisk ønske om at kondolere?

Jeg skriver i håb om, at nogle af jer, som har oplevet det mest triste i denne verden, kan give mig et indblik i, hvad der er det rette at gøre.

Jeg har netop erfaret, at nogle bekendte, som bor meget tæt på os igen har fået et dødfødt barn. Jeg ved, de har ytret ønske om, ikke at få nogen opmærksomhed. De vil være i fred.

Jeg kender dem ikke. Hilser kun, men er dybt, dybt berørt. Når jeg putter mit barn om aftenen, giver det pludselig en anden mening, og det stikker dybt, dybt i mit hjerte.
Jeg ville ønske, jeg kunne gøre, sige eller give noget af mig selv, som de kunne bruge i denne svære tid, men er samtidig klar over, at det slet ikke er på sin plads. -De har venner og familie, som jeg håber er omkring dem nu.

Mit spørgsmål til jer er, hvordan I helst ville have at folk omkring jer var efterfølgende. Ved ikke, om jeg skal kondolere når jeg kort møder dem på vejen, eller om jeg blot skal hilse.
Hvordan havde I det med dem, I ikke kendte? Var det for påtrængende at nogle kondolerede, eller var det ok?

Mange tanker herfra...

Svar til dette indlæg

Har tænkt... migog4 28-09-10
kl. 21:02

Et råd herfra. Curtiz 27-09-10
kl. 10:03

Vi er jo meget forskellige Suppehønen 27-09-10
kl. 08:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook