Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

bettefisen

19-10-2010 kl. 14:59

Set af 1330

Meget almindeligt problem tror jeg...

Kan i hvert fald sagtens genkende mig selv som den der farer pissesur rundt om aftenen og gør alting klar til næste dags morgen, mens manden sidder foran fjerneren.

Omvendt så må jeg også erkende at meget er min egen skyld, for vi har lavet en rimelig fordeling af arb.opgaverne.
Når jeg faktisk får sagt "du putter idag/fodrer baby/laver maden m.m, så gør han det jo uden vrøvl (for det meste ;-) og så kan jeg smække rumpen i og nyde ½ time med Sporløs uden dårlig samvittighed.

Min mand ordner vasketøjet, haven og bilen. Betaler regningerne, reparerer på huset.

Jeg gør rent, laver maden og passer børnene 90 % af tiden, laver madplaner, indkøbslister.

Sammen køber vi ind, også tøj til børnene, laver en hygge tur ud af det. i weekenden skiftes vi til at sove længe og 2 gange om ugen står min mand op og tager babyen om natten. Så smider jeg mig ind i gæsteværelset med ørepropper i og sover dejligt.

Det er oftest bare at bede dem om det, så træder de til...

Dette er et svar til Hvor meget laver jeres mænd???

af Anonime (28-09-2010 kl. 13:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook