Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anonime

28-09-2010 kl. 13:11

Set af 1781

Hvor meget laver jeres mænd???

Hej

Er der nogle der kan genkende det med at jeres mænd selv syntes de gør forfærdeligt meget i hjemmet - men egentlig ikke laver en disse i forhold til jer???? Sådan har jeg det herhjemme..... Når vi taler om ting der skal ordnes herhjemme er det som om han kun ser madlavning og oprydning i køkken og ved spisebordet.. Alt andet rod i resten af huset - børneværelser, toilet, bryggers osv og ikke mindst tøjvask for 5 personer! bliver ikke rigtigt regnet for noget. Derudover er det også mig der skal sørge for alt jo med børnene - aftaler, skole, børnehave, vuggestue, betaling af regninger og ordne alle andre papirer. Tøjindkøb til børnene osv osv osv.... Der er SÅ meget at jeg slet ikke kan nå det hele og jeg er så stresset konstant. Han har det så tit med at brokke sig over de ting der IKKE er nået her - og det gør mig så sur og ked af det...For der ER hele tiden mange ting jeg så gerne ville nå - men som jeg ikke når! Når jeg siger til ham at han laver for lidt og forklarer ham at jeg altså aldrig har tid til at sidde og se tv i flere timer eller sove i 9 timer (som ham) så bliver han bare rigtig sur - jeg kan slet ikke snakke med ham. Føler bare at han er rigtig ugidelig og kun gider hvad der er sjovt for ham....

Svar til dette indlæg

jeg laver alt det praktiske trylletanja 27-11-10
kl. 16:17

Hvad er jeres arbejdsfordeling? Soffie 30-10-10
kl. 07:56

Meget almindeligt problem tror jeg... bettefisen 19-10-10
kl. 14:59

Du burde vise ham det her brev... Charl8 08-10-10
kl. 22:13

hvor lyder det trist.. baytilmaj 03-10-10
kl. 10:43

Det er så ærgerligt AddaSofie 28-09-10
kl. 14:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook