Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ano

28-10-2010 kl. 09:54

Set af 1126

IUI - smertefuldt.

Hej

Jeg har været igennem 2 IUI forsøg. Første gang kun på pergotime. Og selve indgrebet IUI gjorde sindsygt ondt. Og resten af dagen lå jeg i krampe på sofaen. Ved andet forsøg fik jeg pergotime og puregon og var rædselsslagen. Det gjorde også ondt, men ikke så ekstremt som første gang. Men alligevel hed det sofa og smerter som om hele underlivet var ved at falde ud af mig.

Læser alle steder at man sagtens kan gå på arbejde bagefter en IUI. Det vil være helt utænkeligt for mig.
Andre som har samme oplevelse ?

Nu skal jeg igang med det 3 forsøg. Tror egentlig ikke helt på det. Vi fejler ikke noget nogle af os. Men alligevel har jeg mange lange og ustabile cyklusser.
Frygter lidt det skal være så smertefuldt igen.

Min gyn. har oplyst at pergotime er udgået. Kender i noget til det? Og har i erfaringer med det andet hormon der så er istedet ?

Sorry de mange spørgsmål

Hilsen mig
Ps. vil lige understrege at det ikke blot er fordi jeg er sådan pivet. Det gjorde virkelig ondt !

Svar til dette indlæg

pergotime udgået malene 16-03-11
kl. 19:55

jeg kender det i mindre grad blåmejsen 02-11-10
kl. 11:16

Jeg kender lillebitte 28-10-10
kl. 20:47

Nej desværre... mille 28-10-10
kl. 15:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook