Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lillebitte

28-10-2010 kl. 20:47

Set af 914

Jeg kender

heller ikke til det. Men har hørt om det før.

Selv mærker jeg slet ingenting. Jeg kan ikke mærke når de gør det og ved ikke hvornår det er overstået.

Én gang har jeg olevet at min læge var lidt for ivrigt og kom til at stikke slangen/kanylen for langt ind/op. Han ramte min livmoder og det gjorde ondt. Sådan menstruationsagtigt. Det gjorde vist ondt nogle timer, men intet så slemt som du beskriver.
Det skal siges at jeg er blevet insemineret 12 gange, så jeg har lidt erfaring bag mig (o;

Jeg håber ikke det bliver lige så slemt tredje gang - og jeg håber I kan nøjes med IUI. IVF/ICSI med ægudtning gør meget, meget ondt -hvis du spørger mig. Men igen er det forskelligt fra kvinde til kvinde.

Pøj, pøj med det (o:

Mvh
Lillebitte

Dette er et svar til IUI - smertefuldt.

af ano (28-10-2010 kl. 09:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook