Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

30-10-2010 kl. 19:45

Set af 1024

Vi arbejder i samme firma...

men med forskellige arbejdsopgaver - får dog nogle fælles ting fremover. En af de store forskelle er, at han arbejder fuld tid, hvor jeg er på 30 timer.

Han har af og til en tur til København, men ikke nær så meget som det har været.

Da vores fælles ældste var helt lille og jeg gik hjemme på barselsorlov, kørte han hjemmefra kl 7 hver morgen og var hjemme igen ved 17-tiden. Det var supertræls :( Der var også flere ture til København, så det ene med det andet...

Nu er hans kontor-dage ikke så lange - til gengæld sidder han i perioder en del om aftenen. Weekend-arbejde forekommer også - men heldigvis ret sjældent. Og han prøver at få det planlagt, så han kan være med til at putte børnene + kommer hjem i tide til at være noget værd dagen efter. Da han gik til babysvømning med pigerne var lørdag formiddag hellig.

Pt er den interesse der fylder mest, slægtsforskning - og det kan fint klares via internettet i sofaen derhjemme.

Det er altid ham, der bader børnene + gør dem klar om morgenen + gør dem klar til at komme i seng. Så putter jeg den yngste og han putter storesøster.

Han er gået fra at være arbejdsnarkoman til at være familie-menneske og det er jeg utroligt glad for.

Jeg laver mere herhjemme - men han lægger jo også nogle flere timer på job. Så vores totale "arbejdsbyrde" er nok nogenlunde den samme.

Og så satser jeg på, at vi kan få det til at hænge sammen at han får seniorordning om ca 5 år og jeg går på fuld tid. Så kan han få lov at gøre rent en dag om ugen :D

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Hvad er jeres arbejdsfordeling?

af Soffie (30-10-2010 kl. 07:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook