Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Soffie

30-10-2010 kl. 07:56

Set af 1114

Hvad er jeres arbejdsfordeling?

Jeg sidder og tænker om du og jeg deler mand?;-) for du lavede en spot-on beskrivelse af mit liv! Mor til 3 og en mand der leger teenager. En der tror at madlavning og indkøb er noget der ordner sig selv og ikke engang gider at rydde af bordet, - jo måske 1½ time efter vi har spist og han har set de unge i sunny beach. Hvis han putter børn, bliver det tit i det tøj de har haft på hele dagen, og der er ingen tandbørstning. Det sjove (tragiske) er at min mand, er en rigtig succesfuld forretningsmand. Derfor syens han at det er ok, at når han er hjemme (hans frirum) ikke behøver at løfte en finger, uden brok. Han rejser rigitgt meget, men priotere også sin fritids interesse højt, så han er væk tre aftener om ugen og ca. hver tredie weekend. Når jeg så øffer lidt over det, får jeg at vide at andre mænd er DOBBELT så meget væk som ham, og jeg bare altid brokker mig...
Derfor spøger jeg... hvor meget laver jeres mænd og hvor meget e r de væk?

Dette er et svar til Hvor meget laver jeres mænd???

af Anonime (28-09-2010 kl. 13:11)

Svar til dette indlæg

har en mand som mener han laver mere Zzolla 04-11-10
kl. 16:51

Vi arbejder i samme firma... LeAn 30-10-10
kl. 19:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook