Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

lillebitte

02-11-2010 kl. 19:17

Set af 869

Ja, vi står i næsten samme situation

Vi har et fælles barn og ønsker et barn mere - en søskende til vores søn!
Min mand er ikke steril, der er levedygtige sædceller, men spørgsmålet er, hvor gode de er.

Vi har været igennem så mange behandlinger, at det efterhånden synes noget håbløst. Jeg bliver ikke gravid.
I bund og grund ved vi ikke, om det skyldes den dårlige sædkvalitet eller om de skyldes, at jeg er blevet ældre, måske har mild form for PCO, vejer 5-7 kg for meget eller om min æg bare ikke er så gode. Årsagen er ukendt.

Vi står derfor med de samme overvejelser, som I gør, om vi skal prøve med donorsæd. Jeg er parat til dette, men min kæreste er nok lidt mere tøvende.
Havde det været første barn og vores enenste mulighed, hvade der ikke været nogen tvivl. Men præcist som jer (eller din mand) er det ikke helt så lige til med barn nr. to.

Hans ønske om et barn mere er ikke så stort som mit (om end det er der!). Jeg tror det er svært for ham, evt. at skulle bruge donor, når nu han er far til vores barn. Han siger selv, at han frygter, ikke at kunne elske barnet, fordi han ikke er biologisk far til barnet.

Min holdning - som min kæreste rationelt er enig i - er at faren til barnet er den far/mand der er der, den som passer det, opdrager det - ja, i det hele taget er der for barnet.
Følselserne og omsorgen tror jeg kommer helt af sig selv. Det har jeg iøvrigt også læst.
Men frygten, som min kæreste oplever, forstår jeg godt. Jeg tror den er helt naturlig.

Adoption synes vi også er for sent.

Hvor gammel er du og din mand?
Må jeg spørge hvor i landet I kommer fra?

Vh
Lillebitte

Dette er et svar til Donor efter biologisk barn

af På besøg (02-11-2010 kl. 13:04)

Svar til dette indlæg

Donor ved barn nr 2 Besøgende 04-11-10
kl. 11:28

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook