Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Besøgende

04-11-2010 kl. 11:28

Set af 752

Donor ved barn nr 2

Hej igen

Det lyder som en meget hård omgang I har været igennem, jeg kan godt forstå du begynder at tvivle på om det overhovedet bare er sæden der gør det svært, rigtig øv!

Jeg er 34 og min mand 37, hvad med jer? Vi bor i Kbh og fik første barn ved ICSI på riget.

Som hos jer er ønsket om barn nr 2 også størst hos mig, den lille er kun 1½ år, men vi havde tænkt at vi havde travlt hvis vi skulle gøre os håb om at få en til. Nu hvor vi så ved, at det kun kan lade sig gøre med donor er det jo en helt ny situation at skulle vænne sig til, specielt skal min mand have noget tid til at genoverveje lysten til nr 2 - som jeg inderligt håber kommer tilbage. Så donor-emnet ligger lidt stille hos os nu.

Hvordan med jer, er det noget I er klar til at prøve?

Mange hilsner
besøgende

Dette er et svar til Ja, vi står i næsten samme situation

af lillebitte (02-11-2010 kl. 19:17)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook