Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

trylletanja

27-11-2010 kl. 16:17

Set af 1299

jeg laver alt det praktiske

ja alt i hjemmet...jeg forlanger dog at han skal smide hans vasketøj i kurven ellers laver han ikke noget praktisk i den forstand.

jeg har ikke noget i mod at være den lille hus fe, så længe jeg ved han sætter pris på det og at jeg ved at han ikke forlanger at jeg gør det pr. automatik. han synes vi har et dejligt fint rent hjem og selv om jeg ikke lige har fået støvsuget eller hvad det nu er, kunne han aldrig drømme om at kommentere det...og det er netop fordi at han ikke kan se at der trænger til det, han synes jeg gør alt for meget rent mm. men det er sådan jeg vil ha det og sådan gør jeg det så. tilgengæld er han supermand til få mig til at føle mig som en prinsesse, den bette skal bare sige et kuk og så er han hos ham hvis jeg er ved noget. så på den måde kan jeg få lov til at ordne hus og have og samtidig nyde synet af at kæresten og den bette leger i stuen...og jo jeg er smadret efter en dag på arbejde og så hjem, ordne tøj, vaske op(har ingen maskine), lave madpakker, gør rent, lave mad mm. men vi er færdige med alt inden den bette skal i seng og så har vi voksen tid sammen...skal dog lave lektier, men bare det at han er i nærheden af mig gør mig glad og jeg ved han ville hjælpe hvis jeg spurgte pænt og lod ham gøre det når han har tid og ikke når jeg synes han har tid....vi gider da heller ikke at de kommer og siger at vi skal noget NU hvis det ikke lige passer ind....og selv om de ikke altid er lige gode til at vise det, så sætter de altså pris på alt det vi render og laver...

Knus tanja...og go weekend ;-)

Dette er et svar til Hvor meget laver jeres mænd???

af Anonime (28-09-2010 kl. 13:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook