Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

HJÆLP!!!

07-12-2010 kl. 10:18

Set af 973

Okey. Her får I så min historie ;0)))

Jeg har egentlig aldrig haft problemer med at blive gravid.

Jeg smed p-pillerne 30 august 2005. Jeg fik en mens efter ca 2 mdr. Derefter blev jeg gravid i næste cyklus, men mistede i 8. uge. Så var det min krop begyndte at opføre sig mærkeligt med udeblivende mens. Da jeg ikke havde haft mens i 6 uger, fik jeg zoneterapi i forbindelse med akupunktur, og vupti var jeg gravid uden at få mens efter aborten. Denne graviditet endte med en dejlig datter, som idag er 4 år.
Da min ælste datter var præcis 1 år planlagde jeg at jeg ville have et juni barn, og jeg blev gravid i 1. forsøg, selvom jeg på det tidspunkt var 41. Den graviditet endte også med en pige, som idag er 2 år.

Sidste år tænkte jeg at nu ville jeg gerne have et barn mere, som skulle have fødselsdag i august. Vi forsøgte 1 mdr, men jeg blev ikke gravid, og så sagde jeg at jeg ville vente til til næste år, fordi jeg gerne ville have et sommer barn (rigtig forkælet indstilling, hva?)

Nå nu var jeg jo blevet 43, så tænkte jeg at jeg godt kunne tænke mig tvillinger, så jeg kunne nå at få 4 børn. Derfor sagde jeg til min læge at der var kludder i min mens, og fik en henvisning til fertilitet. Jeg kom til samtale, og vi besluttede at gå i gang med hormoner efter næste mens.
Jeg blev scannet på 7 dagen, hvor de sagde at der allerede var et æg på vej, og derfor fik jeg ÆL-sprøjte. Det var så ikke helt rigtigt, for jeg fik mens 5 dage efter. Så starttede jeg på hormon behandling, som jeg fik på 7., 8. og 9. dagen. På 14 dagen fik jeg ÆL-sprøjte, og derefter har jeg ikke set skyggen af mens i 2 mdr nu.
FORTSÆTTES

Svar til dette indlæg

FORTSÆTTELSE HJÆLP!!! 07-12-10
kl. 10:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook