Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

HJÆLP!!!

07-12-2010 kl. 10:27

Set af 1155

FORTSÆTTELSE

Jeg kunne mærke, at min krop gik fuldstændig i baglås, da jeg sprøjtede hormonerne ind i kroppen, og mine blodprøver viser at mine hormoner ER gået helt amok. De ligger faktisk så højt, at det ligner, at jeg er gået i overgangs alderen, men da dette ikke bare kan ske fra den ene måned til den næste, ja så ved de faktisk ikke hvorfor min krop reagerer som den gør.

I kan ellers tro at jeg har fået min en lære streg. Nu håber jeg bare at jeg kan få gang i min mens igen, så jeg kan få et barn (og nu er der fuldstændigt ligegyldigt, hvornår det har fødselsdag). Jeg prøver noget akupunktur idag, og så må vi se hvad der sker ;0))))

Dette var den ærlige historie, som jeg ikke selv er særlig stolt af. Håber ikke at jeg har stødt nogle. Jeg har lært meget i denne proces, og har også forandret mig.

Knuser til alle jer, som også håber på at få en baby ;0)))

Dette er et svar til Okey. Her får I så min historie ;0)))

af HJÆLP!!! (07-12-2010 kl. 10:18)

Svar til dette indlæg

Tak for din ærlige Linda.... 07-12-10
kl. 13:08

Støder nu ikke mig, men så skal du da... Alberte 07-12-10
kl. 11:15

surt og trist annem 07-12-10
kl. 10:42

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook