Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

annem

09-12-2010 kl. 14:07

Set af 1165

hvordan opfører i jer?

Jeg tænker en hel del på graviditetschancer og andet relateret til behandlingen også når jeg ikke er rigtigt igang med behandling.
Dvs. jeg opfører mig ikke helt på samme måde som jeg plejer, men heller ik som når jeg er.
Giver det mening?!

Jeg er fx ret forsigtig efter ægoplægning. Særligt de første 3 dage. Jeg har skruet ned for varmen i badene, drikker ik alkohol (ryger ik) og sådan.

Jeg oplever nu at jeg ik helt ved, hvordan jeg skal forholde mig til alkohol nu her kort inden jeg skal i nedregulering (min mand holder 30-års fødselsdag) og kan heller ik rigtigt finde ud af de varme bade. Jeg er dog ik bekymret for at hoppe rundt i trampolin og andet tosset endnu.....det kommer jo nok når æggene er taget ud/lagt op.

Jeg synes det er trælst at jeg bliver så underlig (eller hvad man nu skal kalde det)......og spekulerede så på hvordan i andre har det.

Hvad gør og tænker i?

Svar til dette indlæg

tak annem 10-12-10
kl. 09:51

Var meget obs på ingen sukker.. Lydia 09-12-10
kl. 15:58

Tror at det er meget almindelig Linda.... 09-12-10
kl. 15:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook