Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Linda....

09-12-2010 kl. 15:07

Set af 1152

Tror at det er meget almindelig

at have det som dig. Selvfølgelig passer man bedre på og tænker mere over tingene, da der jo ikke længere kun er en selv, at tage hensyn til. På klinikken hvor vi gik for et par mdr. siden, anbefalede de os ikke at drikke alkohol 3mdr. før behandling. Jeg skulle holde mig helt fra det og min mand måtte drikke maks 2 genstande om ugen. Efter ægoplægning er det rigtig nok, at det ikke er godt at tage lange varme bade.
Men ja, man bliver lidt "underlig" under sådan en proces, jeg var meget nervøs/"underlig" under den sidste behandling, for efter et par mislykkedes forsøg og en abort, så havde jeg lidt svært ved at overskue det hel, men nu er jeg i 13.uge og har det vidunderlig. Jeg er stadig "underlig" og tager stadig ikke lange bade, men det er det værd ;-)
Krydser finger for dig og syntes det er ok du er lidt "underlig" det viser kun ansvar ;-)

Dette er et svar til hvordan opfører i jer?

af annem (09-12-2010 kl. 14:07)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook