Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mia-S

25-12-2010 kl. 13:14

Set af 1776

min søn er diag. med spastisk lammelse

Kære forum,

den 23.dec fik vi endelig besked på hvorfor vores søn på 18 måneder stadig ikke kan sidde, stå eller gå selvstændigt, han har en mild form for cerebral parese, spastisk lammelse.

Havde nok håbet på at det hele bare gik i sig selv..men inderst inde vidste jeg godt der var noget galt.
Nu står vi så her og er på helt bar bund..hvad vil det betyde for hans fremtid, hvordan kan vi bedst hjælpe ham.
Han er en meget kvik dreng og har udviklet sig helt normalt på alle andre områder så mange har ikke taget mig seriøst i min bekymring. Det har også taget mig 10 måneder igennem det danske sundhedssystem at få nogen til at tage min søns problem seriøst, nu lykkedes det.

Har et kæmpe behov for at høre fra nogen med lign. situation for det er meget nyt for os lige nu og bekymringerne overgår lige nu al glæde.

Mvh Viggos mor

Svar til dette indlæg

Er også i samme bås Jardemyr 07-08-11
kl. 20:14

Kære Viggo og Mia-S. Først tillykke med Joan 02-01-11
kl. 15:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook