Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

02-01-2011 kl. 15:45

Set af 1361

Kære Viggo og Mia-S. Først tillykke med

diagnosen- du havde ret, også selvom du hellere ville have taget fejl, men nu har du fået vished- og så kan du sætte dig ind i alting.
Der findes en forening for spastisk lammede- meld jer ind- heller igår end idag, de kan hjælpe med sagsbehandling og I kan møde forældre i samme båd som jer- og bare det er guld værd.

Hvis du bor i KBH, så vil jeg anbefale dig at søge børnehave til Viggo i Centerbørnehaven på Borgervænget på Østerbro- her gik min datter, indtil det blev opdaget at Katrine var generelt udviklingshæmmet- og så kunne hun ikke gå der, men derimod i en anden slags specialbørnehave.

De har en supergod legeplads, hvor der er ligeud-adgang- altså ingen trapper- og alle børnene er i samme båd, og kører rundt i deres (el) kørestole eller nurmier- og det er en befrielse at have kontakt med andre forældre med børn m/ handicap, for man skal ikke hele tiden forklare, hvorfor man er ked- selv efter flere år- de forstår. De forstår også tankerne og bekymringerne!

Katrine har ikke CP, men er blind + en masse andet og på den stue, hun gik på, går der et andet blindt barn, og vi har samme synskonsulent, og så var det meningen at de 2 "damer" skulle blive bedsteveninder- og vi har været på kursus på Refsnæs med forældrene, som er smaddersøde.

Jeg har fundet flg. link til dig :o)
http://www.spastikerforeningen.dk/6storage/521/1753/at_faa_et_barn_med_cerebral_parese.pdf

Håber at I finder ud af det.
Knus og godt nytår til hele familien fra Joan :o)

Dette er et svar til min søn er diag. med spastisk lammelse

af Mia-S (25-12-2010 kl. 13:14)

Svar til dette indlæg

hej joan Mia-S 05-01-11
kl. 09:26

rørt til tårer vistma 02-01-11
kl. 20:54

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook