Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Joan

09-01-2011 kl. 22:17

Set af 1023

Fortsat 2 den sommer hun blev 4 år.

Ikke sådan lige på dato slf, men hun udviklede sig jo ikke alderssvarende- jeg/ vi undskyldte det med hendes blindhed og de mange narkoser, hun havde gennemgået- både under læbe/ganeOP/ fjernelse af sting efterfølgende, og scanningerne af cysten i hjernen+ det faktum at allerede mens jeg var gravid, hvor cysten blev opdaget, fik vi at vide, at det kunne betyde alt eller intet.
Efter et OBS kursus på Refnæs for blinde småbørn og deres forældre, hvor forældrene blev undervist og børnene blev observeret, fik vi at vide at hun var bagud- og den sommer, hvor hun fyldte 4, snakkede vi om at hun var "mærkelig" og anderledes- og at vi ikke længere kunne undskylde det med hendes manglende syn mere. Vi fortalte børnehaven om vores bekymringer- de havde gjort sig samme observationer, og fik en børnepsykolog til at komme to formiddage i BH og OBS hende. Vi fik svaret 1.10.08, at K var generelt udviklingshæmmet og sandsynligvis altid ville ligge på ½ alder af, hvad hun reelt er. Nu er hun 6½ og er på nogle områder 2 år og andre 3.
jeg kan godt forstå at du mangler det sidste i båndsbindingen- man er nemlig skidebange for at miste, men gør dig selv den tjeneste at forsøge at KNUSELSKE hende- det bliver selvforstærkende, og det kommer ti-fold tilbage til dig.

Mht sin sensitivitet over andre kommentarer etc., blev jeg enormt gal på d'herrer overlæhge og professor på øjenafd., som lige havde us hendes øjne i fuld narkose. De sad nemlig og åbenlyst frydede sig over deres fund og konklusion: "Man skal være heldig for at opleve det her én gang i sin karriere!" FORTSÆTTES

Dette er et svar til Katrine havde en lille hudflap, det

af Joan (09-01-2011 kl. 22:05)

Svar til dette indlæg

FORTSAT 3 og slut, tror jeg :o) Joan 09-01-11
kl. 22:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook