Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

09-01-2011 kl. 22:27

Set af 894

FORTSAT 3 og slut, tror jeg :o)

Jamen for helvede da! Det siger man bare ikke til et forældrepar, der godtnok havde fået en foreløbig diagnose, da hun var 2 døgn gammel, så vi var forberedt.
Jeg skrev et klagebrev til dem, og da K skulle have sin hjernestammeaudiometri, var øjenelægen med inde for at se på øjnene, mens hun alligevel sov, og da han havde set, hvad han skulle, kom han op på børneafd. hvor jeg ventede på, hun skulle komme ud af narkosen og tilbage, Han undskyldte og sagde at jeg havde taget det ud af en helhed, og det naturligvis ikke var, hvad de mente, men derimod for at anskuyeliggøre, HVOR sjældent det er. Han ville tage sine ord til overvejelse, da han ikke ønskede at gøre nogle som helst kede af det- og han havde ovenikøbet svaret mig pr brev, men ville lige selv sige undskyld. Sødt af ham og fint- hvis det kan hjælpe ham til ikke at såre andre forældre!

Ørelægen fortalte iøvrigt at vores datter var hørehæmmet i middel- og svær grad.... stående ude på gangen, hvor ambualnte pt gik frem og tilbage ved siden af os- og han kunne ikke huske hvilket øre, der var døvt, så han hev fat i en civilist, som øjensynligt havde været med til undersøgelsen, for at få svaret dér. Hvad er der nu galt med at komme ind på et kontor og få de dårlige nyheder- og hvad er der galt med at læse i journalen, inden man overbringer en så dårlig nyhed, som ovenikøbet er fejlagtig.
Jeg klagede til ham- uden at høre noget- og har så klaget til ledelsen på RH over hans mangl svar- de har heller ikke svaret mig- det er 6 år sidebn til påske.

MVH. joan- skriv endelig igen :o)

Dette er et svar til Fortsat 2 den sommer hun blev 4 år.

af Joan (09-01-2011 kl. 22:17)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook