Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Jeanette

18-01-2011 kl. 13:19

Set af 479

Jeg er nysepareret

Du skal ud af det forhold NU, ellers bliver dien børn ødelagt. Jeg kan godt forstå det virker uoverskueligt - jeg har lige været der!
Du kan finde svar på mange af dine spørgsmål på www.statsforvaltning.dk
Mht seperation, så kan du på hjemmesiden udfylde et skema og indsende det. Det kan du selv gøre, og du kan nøjes med at indsende det med din egen underskrift. Lad være med at diskurtere mere med din mand, det kommer du ingen steder af.
Statsfrovaltningen (SF) vil så indkalde jer til et møde, hvor I bliver separeret.
Vær opmærksom på, at denne dag også som oftest er den økonomiske skæringsdato. Dvs det er de I hver især har af aktiver og passiver på denne dato, som vil blive gjort op. Hvis I ikke har særeje skal I nemlig dele ALT. Også værdi af biler, sommerhus, osv uanset hvilket navn det står i.
Skulle du have lidt penge stående, så hæv den og læg dem i en bankboks eller få dine forældre til at opbevare dem.
I vil også blive bedt om at tage stilling til forældremyndighed for jeres børn. Som udgangspunkt har I fælles forældremyndighed, og der skal gode argumenter til, for at det overgår kun til den ene forældre.
I vil skulle skrive under på seperationspapirerne - og så er I separeret. Bemærk at I kun må bo sammen i 2-3 måneder efter separationsdatoen.
SF går ikke ind og foreslår at I skal dele børnene i en 7/7 ordning, det er kun hvis I ikke selv kan blive enige. Og hvis man skal være fælles kræver det jo også at begge forældre bor i nærområdet.

Dette er et svar til Skilsmisse?? (3)

af Anonymia (18-01-2011 kl. 09:58)

Svar til dette indlæg

2 Jeanette 18-01-11
kl. 13:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook