Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Jeanette

18-01-2011 kl. 13:26

Set af 389

2

Nu ved jeg ikke hvad din mand tjener, men børnebidraget p.t. er 1.193 kr om måneden pr barn. Børnepenge går ind på moderens konto som altid.
Forhøjet tilskud til enlige kan søges via din kommunes hjemmeside, husk at gøre det med det samme du bliver enlig. Det er ca. 1.000 om måneden uanset hvor mange børn du har, og de udbetales med statens børnepenge.
Du har også mulighed for at søge boligsikring samt friplads. Jeg ved ikke om dine børn går i SFO eller børnehave. Friplads søges via din kommune.
Hvis jeg var dig ville jeg kontakte min socialrådgiver. Sådan en har alle, du ringer blot til din kommune og opgiver dit personnr. så får du en at snakke med.
Og aller bedst - en god advokat. De er dyre, men helt sikkert pengene værd.
Kontakt din bank, og hvis de kender jeg for godt, så kontakt en anden og få dem til at lægge et budget for dig, så du kan se hvad du har til rådighed om måneden.
Men først og fremmest er det vigtigt, at du IKKE fortæller din mand om alt dette, så han ikke har mulighed for at give dig mere dårlig samvittighed, og så han ikke kan sætte en kæp i hjulet for dig!
Jeg flyttede for knap 3 måneder siden og mine 2 børn er SÅ glade for det - og vi har aldrig skændtes, og jeg har aldrig grædt!

Du skal videre - for dine børns skyld! Det er totalt misforstået at man skal blive i et forhold for deres skyld, for det er slet ikke hvad de ønsker (jeg er selv skilsmissebarn)...

Dette er et svar til Jeg er nysepareret

af Jeanette (18-01-2011 kl. 13:19)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook