Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

30-01-2011 kl. 20:19

Set af 1228

mine blev delt i sommers i O. klasse

og vi er slet ikke i tvivl om at det var den rigtige beslutning for vores drenge.... De gik på samme stue i børnehaven og der var ingen problemer og det er der heller ikke hjemme. De legede altid sammen. De har et stærkt søskendebånd og det vil vi gerne have det fortsætter med. Vi tænkte længere frem end de første år i skolen, vi tror det vil være nemmere når man bliver ældre og skal finde sin egne ben at stå på, uden konstant sammenligning fra omverdenen. Ligeledes er den ene et meget intelligent barn og det vil jeg ikke byde hans bror at skulle leve op til hele hans skolegang.
Vi har en tæt dialog med skolen og de er klar over deres bånd, som de jo ser hver dag. Deres klasser ligger dør om dør, har frikvarter sammen, er i SFO sammen. De to 0.klasser har en del fælles aktiviteter og der får de lov at holde i hånd, være på hold sammen etc. De er væk fra hinanden i 2 x 1½ time om dagen.
Ja, den første måned var hård, og jeg var ved at give op. Men så fandt de sig selv og åbnede sig op for kammeraterne. De har begge for første gang været hjemme ved en klassekammerat uden deres tvilling i sidste uge, og de var så stolte og glade.....
De går i øvrigt på samme svømmehold og fodboldhold..... de nyder at komme hjem og fortælle noget den anden ikke har oplevet.
Og det har absolut ikke trukket dem fra hinanden at blive delt, de er vokset til to stærkere individer, så de bliver set som 2 istedet for 1 som der var tilbøjelighed til i børnehaven.

Hilsen ano, mor til to på seks og søsteren

Dette er et svar til tvillinger skolestart

af he-ja (jannie) (25-01-2011 kl. 21:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook