Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Gudde

01-02-2011 kl. 15:22

Set af 1282

Jeg har to hold tveæggede og er selv

enægget tvilling. Mine børn er dreng/pige konstellationen, så beslutningen om, at de skal gå sammen er nem og ligetil. De ældste går i 4. klasse nu, og de yngste skal starte til sommer. De store har megen glæde af, at kunne hjælpe hinanden med lektierne. Jeg synes, I skal følge jeres egen fornemmelse for drengene. Når børnehaven synes, de skal skilles, er det så for drengenes skyld - eller er det fordi konflikterne giver mere bøvl til pædagogerne/lærerne? Søskende har konflikter og lærer af dem. Tvillinger har et bånd og et behov for hinanden, som man ikke skal undervurdere. Hvis de skilles, kan de bruge enormt meget energi på at tænke over, hvad den anden laver. Min søster og jeg blev skilt i 5. klasse efter min søsters ønske. Vi ville begge gerne i parallelklassen, da vi syntes, det kunne være spændende med et skift, så det er ikke altid negativt, at skulle skifte klasse midt i et skoleforløb. Det endte dog med at klasserne blev slået sammen i 9. og vi gik sammen igen til sidst. Følg jeres fornemmelse. I kender drengene bedst. Gør hvad de har brug for - og ikke hvad alle andre har brug for.

Vh. Gudde mor til 10

Dette er et svar til tvillinger skolestart

af he-ja (jannie) (25-01-2011 kl. 21:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook