Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Sandrakc80

12-02-2011 kl. 14:32

Set af 1283

samme her

både min søn og jeg har ADHD, jeg er medicineret men han er ikke kommet så langt endnu. Vi har begge en god naturlig varme og især min søn sveder en del. Det er ekstra slemt ved fysisk aktivitet og om natten, men har egentlig aldrig set det som det store problem og så vidt jeg ved er det vel bare forskelligt fra menneske til menneske. Jeg har aldrig sat det i forbindelse med ADHD eller medicinen, og der er ikke beskrevet øget svedtendens som bivirkning ved nogen af metylphenidat præparaterne så tror ikke det har noget med hans medicin at gøre, men ville da lige tage et smut til lægen med ham hvis det påvirker hans og jeres hverdag så meget som du beskriver.
Sandrack

Dette er et svar til Min søn sveder som en gammel gris

af Helle Sc (27-01-2011 kl. 19:32)

Svar til dette indlæg

Tusind tak for dit indlæg Helle Sc 12-02-11
kl. 19:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook