Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano

22-02-2011 kl. 11:45

Set af 1245

jeres erfaringer barn 3 + aldersforskel?

sagen er den at vi nu er så heldige at have to skønne børn..(aldersforskellen er 3,5 år imellem de to) den ældste er 4 år.

men jeg kan slet ikke forlige mig med at jeg ikke skal have et barn mere (måske fordi nr 2 har været meget nemmere end nr 1

min mand og jeg taler nu om hvorvidt nr 3 skal være en realitet eller ej....

-så kære alle jer med 3 eller flere børn, vil i fortælle om jeres erfaringer både på godt og knap så godt når det gælder 3 børn??

-samt hvor meget aldersforskel der er imellem dem og hvad det i praksis betyder på godt og "ondt"???

vi er for at være ærlige nemlig ikke helt enig om hvornår nr 3 skal begyndes at blive en realitet hvis det er det vi vælger...

jeg syntes det er dejligt med 3,5 års forskel, således at jeg kan forklage den store hvad en baby kan og ikke kan tåle samt forklare hvorfor jeg ikke lige kan komme nu da jeg ammer, skifter ble olign... desuden skal det nævnes at de to elsker hinanden og søger hinandens selskab konstant, så det bånd er jeg selvfølgelig også bange for at "ødelægge" lidt med en 3'er.

min mand derimod mener at hvis vi skal have en sidste kan det næsten ikke gå hurtigt nok, så baby stadiet , ble ræset, natte roderiet osv kan overstået....det mener jeg jo så derimod at det vil blive rigtig hårdt at gøre det på den måde og kræve mange ressourcer.....

giver det mening det jeg siger/skriver????

alle indlæg vil tages imod med kyshånd så den rigtige beslutning kan tages(hvis der findes en sådan en

Svar til dette indlæg

Vores er 6, 3 og 2 år Charl8 10-03-11
kl. 12:43

2x2 døtre :0) ældremor 22-02-11
kl. 22:30

det vigtigste er jeres overskud 6*drengemor 22-02-11
kl. 20:01

3 år imellem her KamillaS 22-02-11
kl. 17:16

Hos os mortil3 22-02-11
kl. 14:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook