Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Charl8

10-03-2011 kl. 12:43

Set af 900

Vores er 6, 3 og 2 år

Hejsa.
Jeg har en pige på 6 (aug04), en pige mere på 3 (sep07) og en søn på 2 (nov08).

Vi har 3,1 mellem de første to og 13 måneder mellem de sidste to. Jeg blev gravid med nr 3 da nr 2 var 4 måneder gammel.

Efter jeg nu har den erfaring jeg har fået, vil jeg helt sikkert men at det er rart at have dem så tæt som de sidste to. De har bare noget sammen, som den store ikke har med dem. Hun prøver også at være med, men kan slet ikke fange deres interne kommunikation.

Det kan godt være man nogen dage føler at man ikke laver andet end at skifte lorte bleer, så er det bare så kortvarig en periode (max 4 år i streg) og det er slet ikke som at starte forfra, som da vi fik nr 2, hvor jeg pludselig synes alting lå så langt væk fra hvor vi pludselig var.

Vores nr 3 har selvfølgelig også fået nogle slag, fordi han var så tæt på storesøster, som jo stadig kun var en baby da han kom. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har set hende sætte sig oven på ham, da han prøvede at kravle sig vej gennem huset :o)

Men at se de to samme i dag, så fortryder jeg ikke et sek at de er så tæt og at det til tider kan være mega hårdt, når alle er syge, de driller osv.

Når nr 2 skal ud på potten og tisse, skal hendes lillebror også med og holde hende ved selvskab, så hun stiller begge potter op ved siden af hinanden og så får han lige besked om at tage bukserne af og sætte sig.... han ved dog ikke endnu, hvordan det udstyr virker helt dernede endnu, men han gør det og mor her bliver rørt helt ind over at se det :o)

Håber det besvare dine spørgsmål ellers spørg igen..
Knus Charlotte

Dette er et svar til jeres erfaringer barn 3 + aldersforskel?

af ano (22-02-2011 kl. 11:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook