Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

mother4

23-05-2011 kl. 21:38

Set af 1115

stort tillykke..

jeg venter nr 6 og jeg har heller ikke fået mange tillykker min familie har sagt tillykke og syntes at det er fint og vores egen sag, min mands familie syntes det er katastrofe og min svigermor har overhovedet ikke sagt tillykke.. kender det og jeg er blevet fløjtende ligeglad hvis de ikke kan glæde sig på andres vegne og i det mindste komme med et tillykke skal de heller ikke komme og dikke dikke den lille søde nyfødte baby... jeg er ikke færdig med at få børn selvom vi jo er rent på katastrofekurs og ikke har det vilde plads heller ikke en bil vi alle kan være i har faktisk overhovedet ikke en bil, men vi har masser af kærlighed og den glæde det er at give sine børn søskende er for os noget af det største i livet.. så kæmpe tillykke herfra op med hovedet det er ikke jeres familie og omgangskreds der skal passe dem eller leve jeres liv det er jer! jeres liv jeres beslutninger!

Dette er et svar til er lidt ked

af Tanja (11-05-2011 kl. 17:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook