Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Tanja

11-05-2011 kl. 17:14

Set af 1736

er lidt ked

Vi er så småt ved, at begynde at fortælle familie og venner om vores graviditet, men indtil nu har folk modtaget det som en katastrofe og det gør mig bare så ked af det. Min side af familien er nærmest gået i koma og min lillebror fik da sagt tillykke og sagt at han støttede vores beslutning, men mine forældre ku ikke engang få et tillykke over læberne, gud hvor er jeg skuffet.
Min mands familie har intet fået afvide endnu, men regner nok med det bliver i weekenden, men man har bare ikke lyst til at fortælle det, når folk tager sådan på vej.

Nr. 1 og nr. 2 er super dejligt, nr. 3 kan lige gå, men nr. 4 er forfærdeligt, de kan vel være ligeglade, når vi har det fint med vores beslutning og er glade.

Til denne historie skal så lige siges, at vi fik en abort sidste år, af mange årsager, men mest økonomi, men det billede ændre sig sidst i år 2012, noget vi ikke viste sidste år.

Samtidig synes folk vi har nok at se til, min mand arbejder meget og det er selvvalgt og i den sammenhæng har vi valgt at jeg skal være hjemmegående med børnene og det er også noget vi selv har valgt.

Jeg ved godt jeg er ekstra sårbar, med homonerne hængende uden på tøjet, men ku nu bare godt bruge lidt glæde ved det her.

Hvad synes i? Stil gerne spørgsmål og kom med for og imod.

På forhånd tak.

Tanja mor til 3 og 14+4

Svar til dette indlæg

stort tillykke.. mother4 23-05-11
kl. 21:38

Tillykke Anne K 22-05-11
kl. 22:26

Mon ik vi alle herinde kender BettyWho 17-05-11
kl. 10:29

Tillykke med graviditeten Gudde 15-05-11
kl. 18:50

Var lidt ude for det samme med nr. 4... <:3)- 15-05-11
kl. 12:32

Et stort tillykke..... UNKNOWN SNOOPY 14-05-11
kl. 23:11

glad Tanja 11-05-11
kl. 23:35

Jeres liv, jeres valg - vær stolte Christina 11-05-11
kl. 21:48

Kender det desværre godt Winnie 11-05-11
kl. 21:12

Træls Coxxie 11-05-11
kl. 20:24

Ja det er ØV. m1m2m3m4m5 11-05-11
kl. 19:46

Øv øv... Chael 11-05-11
kl. 18:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook