Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

henriette85

08-07-2011 kl. 19:42

Set af 1401

skal i gang med donorsæd

Nu er min mand og jeg været i behandling i snart 3 år på riget. Jeg har været igennem en del ægudtagning og nogen af dem blev til oplægning, men nogen blev desværre ikke til noget og de fryse æg jeg også har fået lagt op blev hellere ikke til noget. Synes det har været et langt helvede nu. Nu er vi så kommet til donorsæd. Skal i gang efter sommerferien, men drømmen gik da lidt i stykker når nu ikke min mand kan blive far.
Er der nogen af jer der er blevet gravid med donorsæd?
Har i fortalt familien det og hvordan har jeres mænd det eneste inde når folk siger barnet ligner dig. Tænker tit over de ting. Og skal barnet havde det afvide.
Håber i hvert fald vi får heldet med os denne gang. Og manden siger han vil elsker det lige meget hvad. Det er jo rart at vide :-)
Håber i kan give mig lidt svar.
Mvh henriette

Svar til dette indlæg

at VÆRE far stjenefinder 18-09-11
kl. 13:31

kære du debsemor 11-07-11
kl. 09:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook