Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

stjenefinder

18-09-2011 kl. 13:31

Set af 1150

at VÆRE far

Hej Henriette85.
Nu er det jo lidt tid siden, du skrev dit indlæg, men jeg svarer lige alligevel. Min egen biologiske far magtede desværre ikke at være far for mig (desværre heller ikke at indse det). Til gengæld har jeg min helt fantastiske far, som var min mors ungdomskæreste, som hoppede ind i mit liv og var - og er - den mest fantastiske far, jeg kunne drømme om. Det er ham, der har stået i timevis i kolde ridehuse og set mig tonse rundt på små ponyer, det er ham, der har siddet til endeløse musikskolekoncerter og hørt på pivfalske toner, det er ham, der har trøstet og snakket og givet mig en masse dejlige oplevelser. Og han er stadig den, jeg snakker med, når jeg er ked af det, lykkelig, skal træffe beslutninger eller dele mine oplevelser. Og han har ikke nogen som helst "genitisk aktie" i mig!!
Min kæreste og jeg står selv i den situation, at vi desværre ikke kan lave et barn selv, og derfor overvejer vi også donorsæd. Det er da rigtig hårdt, at kombinationen af os to ikke kan lave et barn, men omvendt, så giver den kærlighed, jeg har fået fra min far i mit liv, mig en god ro. Der er ingen tvivl om, hvem der har været min RIGTIGE far - og det er ikke den biologiske! Det handler om at VÆRE far for sine børn i sin kærlighed og sine handlinger. At levere den der klat er ingen medalje værd, hvis det ikke følges af rigtigt "faderskab".
Det sjove er, at jeg tit hører, at jeg ligner min far rigtigt meget. Og der har jo ikke engang været mulighed for - som med donorsæd - at finde den rigtige donor, som matcher faderens udseende mm.
Håber det hjælper lidt :-)
Knus

Dette er et svar til skal i gang med donorsæd

af henriette85 (08-07-2011 kl. 19:42)

Svar til dette indlæg

Lang tid siden.. Men skriver alligevel henriette85 21-11-11
kl. 23:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook