Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Øv øv øv

13-07-2011 kl. 23:38

Set af 724

Øv øv øv

Øv øv øv

Jeg skriver til jer fordi jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre.

Jeg er enlig mor med to børn på (snart) 5 og 8 år, på kontanthjælp (under udredning) af helbredsmæssige årsager.

Økonomien har været MEGET presset på det seneste, og nu er det væltet TOTALT.
Jeg har en regning jeg ikke kan betale, min konto er tømt og der er stadig ALT for mange dage til der kommer penge ind.
Jeg mærker ikke til "børnepengene" der kommer den 20. da de ryger ind på budgetkontoen.
Jeg har måtte betale en efterregning til seas som jeg ikke havde forventet, samt sommersko/tøj til børnene.
Mit lager i køkkenet er ikke enormt og jeg har børnene hjemme fra instition fra på fredag og ind i august. Vi skal som i jo nok kan regne ud ikke rigtigt foretage os noget, så det er ikke udflugter osv jeg søger forslag til.
Begge børn har fødselsdag i august måned og det kan jeg bare heller ikke se at jeg økonomisk kan fejre "som vi plejer". Børnefødselsdagen er droppet.

Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan pokker jeg kommer igennem de næste 2 måneder ?

Nogen gode ideer til hvordan jeg får mad på bordet til børnene de næste 19 dage ?

Alle gode råd og foreslag modtages.

Svar til dette indlæg

pasta, suppe, rugbrød Kiis 15-07-11
kl. 09:58

Jeg har også prøvet det Cicilie 15-07-11
kl. 08:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook