Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Cicilie

15-07-2011 kl. 08:59

Set af 612

Jeg har også prøvet det

Hej

Altså det med at stå med børn og ingen penge til noget som helst...

biblioteket har tit redet mig, mine børn elsker at få læst historier, desuden er der tit en børneafdeling med lidt legetøj og vi har haft brugt timer hver gang vi har været der.

Brug din vigtigste resource nu nemlig TID, dine børn vil elske det og kunne tænke tilbage på jeres sommer uden penge men med god tid til fordybelse.

Hvis vejret er godt så gå tur og saml flasker (det gør vi stadig tit, nu får børnene bare pengene til deres sparerpenge/lommepenge)
Så gør i jo samtidig noget godt for naturen :-)

Jeg kan sagtens forstå og sætte mig ind i din situation, men for at overleve så må du lægge alt dette væk og kun tænke på at i skal hygge jer og få mest muligt ud af alt.

Biblioteket har desuden også bøger med alternativ mad fra naturen
eks laver min mor tit en lækker salat med ukrudt (f.eks skvaderkål) det kan udvide ens horisont gevaldigt at være tvunget til at være kreativ

Håber du får mest ud af mindst ;-)

Knus Cicilie

Dette er et svar til Øv øv øv

af Øv øv øv (13-07-2011 kl. 23:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook